Rehabilitacja neurologiczna

O rehabilitacji

Rehabilitacja neurologiczna

Choroby układu nerwowego są powszechnymi schorzeniami i wywołują bardzo zróżnicowane objawy. W przypadku pacjentów cierpiących na choroby nerwów obwodowych, chorobę Parkinsona, stwardnienie rozsiane lub będących po udarze lub urazie rdzenia kręgowego, zespół naszych specjalistów zapewni kompleksową i troskliwą opiekę opartą na zrozumieniu i rozległej wiedzy medycznej. Głównym celem rehabilitacji neurologicznej jest poprawa jakości życia pacjentów oraz ich rodzin poprzez przywrócenie całkowitej lub częściowej sprawności narządu ruchu oraz samodzielności. Staramy się zrobić wszystko, aby w przypadku chorób postępujących spowolnić lub zatrzymać rozwój choroby, aby pacjent mógł jak najdłużej zachować sprawność i zdolność do pracy zawodowej.

Kompleksowa rehabilitacja neurologiczna to różnorodne ćwiczenia, aktywności i zabiegi. Wzmacniają siłę mięśni, które po rehabilitacji mają samodzielnie pracować, wzmacniają kości, które stają się silniejsze i zdolne do utrzymania większych ciężarów niż przed leczeniem oraz pobudzają do prawidłowej pracy układ nerwowy, którego sprawność jest niezbędna dla prawidłowego funkcjonowania.

Istnieje możliwość przygotowania indywidualnej oferty:
Pakietu Pobytowego i Programu Rehabilitacyjnego.

Wskazane jest przywiezienie ze sobą aktualnych wyników badań lekarskich / zdjęć, obrazów diagnostycznych.

Program komercyjny, niewspółfinansowany przez NFZ.

Sprawdź cennik

Rehabilitacja neurologiczna w Instytucie

Zespół specjalistów złożony z wykwalifikowanych:

• lekarzy
  • fizjoterapeutów
  • neuropsychologów
  • psychologów
  • logopedów
  • terapeutów zajęciowych
  • dietetyków

Szeroki zakres zajęć terapeutycznych:

• rehabilitacja narządu ruchu
  • rehabilitacja neuropsychologiczna
  • rehabilitacja psychologiczna
  • rehabilitacja neurologopedyczna
  • rehabilitacja logopedyczna
  • terapia zajęciowa

Zajęcia przeznaczone dla pacjentów ze schorzeniami:

• stwardnienie rozsiane (SM)
  • choroba Parkinsona
  • choroba Huntingtona
  • choroby nerwowo-mięśniowe
paralax

Skontaktuj się z nami wypełniając formularz, odpowiemy w ciągu 24h.